Obecná pravidla pro e-mailovou komunikaci 2.
Obecná pravidla pro e-mailovou komunikaci 2.
– e-mailová adresa bývá obvykle zveřejněna i mimo Internet – na vizitkách, v tištěném katalogu, proto by měla být e-mailová adresa neměnná – při komunikaci mezi podnikatelskými subjekty není vhodné užívat freemailové služby (např. post.cz)
– obecné e-mailové adresy (např. info@firma.cz) mají rovněž své opodstatnění. Mohou existovat paralelně s adresami zaměstnanců. Je to z toho důvodu, kdy zaměstnanec odejde z podniku a komunikace s ním přestane fungovat, lidé obvykle volí komunikaci prostřednictvím obecného e-mailu
– výhodné je nastavit automatické odpovědi v e-mailové komunikaci. Nesmí se však zapomínat na komunikaci s odesílateli – při zasílání e-mailových zpráv je důležité uvádět vhodný předmět zpráv – každý e-mail by měl obsahovat reklamní vsuvku, ve které bude obsažen odkaz na WWW stránky.