Tiskové zprávy na WWW stránkách podnikatelských subjektů 2.
Tiskové zprávy na WWW stránkách podnikatelských subjektů 2.
Tiskové zprávy se obvykle vydávají pro události spíše nižšího až středně velkého významu. Pro události vysokého významu, klíčové pro podnik a jeho zákazníky, se obvykle pořádají tiskové konference.
Tiskové konference je možné realizovat rovněž ve virtuálním prostředí. Jde o on-line konference, které probíhají formou chatu na Internetovém serveru. Předem se stanoví čas chatu a novináři kladou představitelům podniku, kteří jsou přítomni u počítačů, dotazy.
Pořádání tiskových a on-line konferencí má mimo jiné také cíleně budovat vztahy s novináři, jejichž navazování je ovšem mnohem účinnější při osobních setkáních. Obvyklou součástí tiskových konferencí je občerstvení novinářů. To při chatu nelze. Doporučuje se proto on-line konference používat minimálně.