Zasílání tiskových zpráv e-mailem 2.
Zasílání tiskových zpráv e-mailem 2.
– v případě, že podnik hodlá zveřejnit důležité informace v tiskových médiích, které mají delší periodu vydávání (např. měsíc), je potřeba respektovat termín uzávěrky, v opačném případě se informace dostane do periodika v dalším období a zpráva přestává být aktuální,
– pokud je novináři zaslán PR e-mail, existuje jen minimální pravděpodobnost, že jej nedostal.
Není vhodné následně novináře upomínat, případně žádat odpověď,
– před zasláním PR e-mailu je vhodné si zkontrolovat, zda daný novinář, kterému je zasílán, v redakci ještě pracuje,
– používání e-mailů ke komunikaci s novináři je vhodným nástrojem, zejména v případě, že zadavatel nemá zájem budovat s novináři nadstandardní vztahy,
– v komunikaci s novináři je lépe být formální a konzervativní než familiární.