Zasílání tiskových zpráv e-mailem 1.
Zasílání tiskových zpráv e-mailem 1.
Tiskové zprávy je možné rozesílat e-mailem a to v případě, že má podnik navázaný vztah s novináři. Nevyžádanou e-mailovou zprávu je možné zaslat v případě mimořádných situací. Podmínkou je, že zasílány by měly být jen důležité a zásadní informace.
PR e-mail (tisková zpráva zasílána e-mailem) bude úspěšný, jestliže zadavatelé dodrží určité principy, kterými jsou především:
– zasílat PR e-maily těm novinářům, jejichž zaměření koresponduje s tématem tiskové zprávy. Novináři nejsou homogenní skupina. Liší se odborným zaměřením jak periodika, tak rubriky do kterých přispívají,
– PR e-mailem by měly být zasílány pouze zásadní informace. To znamená takové informace, které mají naději na zveřejnění. Informace důležité pro podnik nemusí být důležité z pohledu novináře,